Поўная версія
Се Фучжань

"Вялікі камень" можа стаць узорам высакаякаснага развіцця "Пояса і шляху"

Меркаванні 27.05.2019 | 15:42
Се Фучжань Се Фучжань Прэзідэнт Кітайскай акадэміі грамадскіх навук

Беларуска-кітайскі індустрыяльны парк "Вялікі камень" можа стаць узорам высакаякаснага развіцця ў рамках ініцыятывы "Пояс і шлях". Такое меркаванне выказаў 27 мая прэзідэнт Кітайскай акадэміі грамадскіх навук Се Фучжань на канферэнцыі "Ініцыятыва "Пояс і шлях" і будаўніцтва Кітайска-беларускага індустрыяльнага парка "Вялікі камень", перадае карэспандэнт БЕЛТА.

"Кітайска-беларускі індустрыяльны парк з'яўляецца прадуктам двухбаковага і шматбаковага эканамічнага супрацоўніцтва новай эпохі, які развівае рэгіянальную эканамічную інтэграцыю. У парка падобныя рысы з індустрыяльнымі зонамі ў традыцыйным разуменні, але ён мае ўласныя інавацыйныя асаблівасці, з'яўляецца прыкладам развіцця рэгіянальнага эканамічнага супрацоўніцтва, таму ён цалкам можа стаць узорам высакаякаснага развіцця "Пояса і шляху", - лічыць Се Фучжань.

Паводле яго слоў, урады дзвюх краін, зыходзячы з узаемных інтарэсаў, стварылі на тэрыторыі Беларусі самую буйную зону гандлёва-эканамічнага супрацоўніцтва Кітая за мяжой. "Грунтуючыся на шматбаковым супрацоўніцтве ў гандлёва-эканамічнай, вытворчай, навукова-тэхнічнай і іншых сферах, Кітайска-беларускі індустрыяльны парк гарманічна звязаў краіны Еўразійскага рэгіёна і стаў эканамічным краевугольным каменем у справе абароны развіцця гэтага рэгіёна", - дадаў Се Фучжань.

У цэлым ён адзначыў, што Беларусь з'яўляецца прыхільніцай і ўдзельніцай ініцыятывы "Пояс і шлях", у рамках якой абедзве краіны дасягнулі значных вынікаў. У 2014 годзе бакі падпісалі пратакол супрацоўніцтва аб будаўніцтве эканамічнага пояса Шаўковага шляху, у 2015-м - пагадненне аб дружалюбным супрацоўніцтве і сумесную дэкларацыю аб паглыбленні адносін усёабдымнага стратэгічнага партнёрства. У 2016 годзе лідары дзвюх краін падпісалі сумесную дэкларацыю аб устанаўленні адносін давернага ўсебаковага стратэгічнага партнёрства і ўзаемавыгаднага супрацоўніцтва. У тым жа годзе падпісаны спіс мер для сумеснага будаўніцтва "Пояса і шляху".

"Беларусь хоць і не мае выхаду да мора, але ў сувязі з уключанасцю ў будаўніцтва "Пояса і шляху", а таксама дзякуючы кітайска-еўрапейскім чыгуначным маршрутным перавозкам ужо стала транспартна-лагістычным і гандлёвым хабам на Еўразійскім кантыненце", - канстатаваў прэзідэнт Кітайскай акадэміі грамадскіх навук.

Поўная версія