ДЗЯРЖОРГАНЫДЗЯРЖОРГАНЫ
Флаг Нядзеля, 27 лістапада 2022
Мінск -2°C
Усе навіны
Усе навіны
Эканоміка
05 кастрычніка 2022, 16:20

Нацбанк скарэкціраваў парадак падачы дакументаў у кваліфікацыйную камісію

Фота з архіва
Фота з архіва

5 кастрычніка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Нацыянальны банк змяніў парадак падачы дакументаў у спецыяльную кваліфікацыйную камісію для правядзення ацэнкі адпаведнасці, атэстацыі (пацвярджэння кваліфікацыі), спецыяльнай атэстацыі. Адпаведнае рашэнне прынята пастановай праўлення Нацбанка ад 3 жніўня 2022 года, паведамілі БЕЛТА ва ўпраўленні інфармацыі і грамадскіх сувязей рэгулятара.

"Кандыдат папярэдне павінен запоўніць анкету і прадставіць дакументы ў электронным выглядзе праз афіцыйны сайт Нацыянальнага банка. Пасля праверкі дакументаў ён атрымае альбо паведамленне аб неабходнасці іх дапрацоўкі з улікам заўваг, альбо паведамленне аб тым, што дакументы могуць быць прадстаўлены на разгляд спецыяльнай кваліфікацыйнай камісіі Нацбанка. Зрабіць гэта можна будзе адным з наступных спосабаў: непасрэдна кандыдатам (яго ўпаўнаважаным прадстаўніком), паштовым адпраўленнем або ў выглядзе электроннага дакумента", - растлумачылі ў Нацбанку.

Пастановай прадугледжаны таксама і іншыя змяненні. Яны накіраваны на аптымізацыю працэсаў правядзення ацэнкі адпаведнасці кваліфікацыйным патрабаванням і патрабаванням да дзелавой рэпутацыі, атэстацыі на права атрымання сертыфіката прафесійнага бухгалтара банка, пацвярджэння кваліфікацыі асобамі, якія маюць гэты сертыфікат, спецыяльнай атэстацыі антыкрызіснага кіраўніка банка, ацэнкі адпаведнасці аўдытараў.

Пастанова ўступае ў сілу з 6 кастрычніка.-0-

Падпісвайцеся на нас у
Twitter
Топ-навіны
З НАМІ НАЙБОЛЬШ ЦІКАВА
Свежыя навіны Беларусі