Сцяг Пятніца, 19 красавіка 2024
Усе навіны
Усе навіны
Эканоміка
19 жніўня 2019, 09:09

Нацпавільён у Чэнду азнаёміць жыхароў Кітая з беларускімі таварамі і ўмацуе бізнес-партнёрства краін

19 жніўня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Праект "Беларускі нацыянальны павільён" у кітайскім Чэнду дапаможа не толькі нарасціць тавараабарот, але і зблізіць бізнес-партнёраў дзвюх краін. Аб гэтым заявіў дырэктар гандлёва-інвестыцыйнай кампаніі мясной прамысловасці "Вялікі шаўковы шлях" Чжан І ў эфіры тэлеканала АНТ, паведамляе БЕЛТА.

Сяброўства паміж лідарамі дзвюх дзяржаў дапамагае ў бізнесе, адзначыў Чжан І. "У многім, таму я выбраў менавіта вашу краіну для адкрыцця сваёй кампаніі. У мінулым годзе мы закупілі беларускай ялавічыны на $5 млн, у ліпені-жніўні бягучага года - яшчэ на $1 млн. І мы разлічваем на рост паставак. Праўда, з Беларусі мы адпраўляем кожны месяц 10 кантэйнераў, а з іншых краін больш за 200. Але па праграме "Адзін пояс і адзін шлях" мы карыстаемся субсідыямі на пастаўкі прадуктаў харчавання з вашай краіны, таму нам выгадна з вамі працаваць", - сказаў бізнесмен.

Паводле яго слоў, ёсць і некаторыя складанасці ў вядзенні спраў з беларускімі партнёрамі, заключэнні кантрактаў - у асноўным з-за розных падыходаў да памеры перадаплаты. "Акрамя таго, што датычыцца прадуктаў харчавання: густы кітайцаў усё ж адрозніваюцца ад беларусаў, даводзіцца выбіраць, што ў вас купляць. Але было б нядрэнна, каб вашы прадпрыемствы самі арыентаваліся на запатрабаванні рынку Кітая. Зразумець адзін аднаго, прадавец-пакупнік і наадварот - галоўная мэта "Беларускага нацыянальнага павільёна", - дадаў Чжан І.

"Беларускі нацыянальны павільён" плануецца адкрыць у лістападзе гэтага года ў горадзе Чэнду правінцыі Сычуань - у свабоднай эканамічнай зоне. Побач знаходзяцца два вельмі вялікія рынкі заходняга Кітая і чыгуначны вузел, куды будуць прыязджаць паязды з Беларусі. Паколькі Беларусь у кітайцаў асацыюецца з Мірскім замкам, менавіта яго выбралі для дызайну павільёна. Гэта будзе пастаянная выставачная пляцоўка для беларускіх прадпрыемстваў. Там будуць праходзіць і бізнес-форумы.

"І там жа мы раскажам пра асаблівасці нашых інтэрнэт-тэхналогій. Ведаю, што амаль 7 тыс. кітайскіх кампаній чакаюць беларускі бізнес, - адзначыў Чжан І. - І яшчэ. Калі наш спажывец, напрыклад, бачыць на паліцы малако з Аўстраліі, ён ведае, што гэта краіна з прыгожай прыродай, цудоўным паветрам, багатай флорай і фаўнай, і бярэ малако, асацыюючы прадукт з краінай. Але не ўсе кітайцы добра ведаюць, што за краіна - Беларусь, якая тут прырода, таму меркаваць аб якасці прадукту (а яна высокая) не могуць. Таму мы хочам больш расказаць пра вашу краіну, яе гісторыю, культуру, прыроду. Раскрыю сакрэт: хочам запрасіць у Чэнду дзяўчат з Беларусі, якія прадстаўлялі б прадукцыю вашай краіны. Паверце, калі кітайскія дзяўчаты ўбачаць беларусак, яны захочуць быць такімі ж прыгожымі і яркімі. І яны сапраўды будуць выбіраць ваш прадукт".

Чакаецца, што ў першы год работы павільёна тавараабарот цераз яго будзе $5 млн, праз год - $20 млн, яшчэ праз год $60 млн. Што для кітайскага рынку, паводле слоў Чжан І, сціплыя лічбы, а вось для беларускага - стратэгічны рынак. Ёсць дзеля чаго пастарацца і рухацца насустрач.-0-

Падпісвайцеся на нас у
Twitter
Топ-навіны
Свежыя навіны Беларусі