Сцяг Пятніца, 29 сакавіка 2024
Усе навіны
Усе навіны
Эканоміка
22 лістапада 2017, 11:46

Калегія ЕЭК адобрыла агульныя падыходы ў сферы абароны правоў спажыўцоў пры анлайн-гандлі

22 лістапада, Масква /Эдуард Півавар - БЕЛТА/. Калегія Еўразійскай эканамічнай камісіі (ЕЭК) адобрыла агульныя падыходы ў сферы абароны правоў спажыўцоў пры анлайн-гандлі, паведамілі БЕЛТА ў прэс-службе ЕЭК.

"Дакумент, распрацаваны ў выглядзе рэкамендацый, дасць магчымасць спажыўцам атрымліваць усю неабходную і дакладную інфармацыю аб таварах, - растлумачылі ў прэс-службе. - Гэта дапаможа ім рабіць правільны выбар пры ажыццяўленні куплі праз інтэрнэт і правільна ацэньваць свае затраты. Як адзначыў член Калегіі (міністр) па тэхнічным рэгуляванні ЕЭК Валерый Карашкоў, фактычна сфарміраваны пералік патрабаванняў да анлайн-магазінаў саюзных краін".

Згодна з дакументам, анлайн-прадаўцы павінны размяшчаць на сваіх сайтах максімальна поўную інфармацыю аб прапанаваных таварах або паслугах, уключаючы звесткі аб асноўных спажывецкіх уласцівасцях і тэхнічных характарыстыках, цане і ўмовах набыцця тавару, звесткі аб гарантыйным тэрміне, тэрміне службы або тэрміне прыгоднасці.

Устаноўлены таксама парадак атрымання інфармацыі аб умовах, тэрмінах і парадку магчымага скасавання здзелкі. У прыватнасці, спажыўцы павінны быць загадзя праінфармаваны аб праве скасаваць дагавор і запатрабаваць пакрыцця страт, калі ва ўстаноўлены тэрмін недахопы ў выкананай рабоце (паслузе) не былі ліквідаваны выканаўцам або калі адступленні ў рабоце (паслузе) ад умоў такога дагавора або іншыя недахопы работы (паслугі) з'яўляюцца істотнымі і неўстараняльнымі.

У нацыянальным заканадаўстве краін ЕАЭС прапануецца прадугледзець палажэнні, якія даюць магчымасць у аднолькавай ступені забяспечыць спажывецкія правы грамадзян дзяржаў - членаў саюза. Таксама будзе прадугледжана магчымасць дыстанцыйнага ўрэгулявання спрэчак і ўстанаўлення патрабаванняў да ўмоў і парадку афармлення дагавораў са спажыўцом, памеру шрыфту тэксту і інфармацыі, пазначанай у дагаворах. Акрамя таго, краіны ЕАЭС вызначаць адказнасць, якую нясе прадавец, які не прадаставіў пакупніку поўную і дакладную інфармацыю аб тавары (рабоце, паслузе).-0-

Падпісвайцеся на нас у
Twitter
Топ-навіны
Свежыя навіны Беларусі